Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2012 11:09 - ВИП Брадър2012 - първи впечатления
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 11954 Коментари: 33 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Моля, тези блогъри, които не харесват шоуто да не четат :) А с тези, които са му фенове ще ми е интересно да поклюкарстваме.
     И така - какво впечатлява в първите два дни на новото издание?
     Мисията на Бони и начинът, по който тя се справи с нея - това на първо място. Добър замисъл на сценаристите и чудесно изпълнение на Бони. Мисля, че тя натрупа доста точки пред зрителите и пред част от съквартирантите си.

image

    На второ място - начинът, по който Памела Андерсън игнорира Ники Кънчев в края на представянето й. Забелязахте ли как го изгледа тя след нелепата му шега за застраховката на бюста й? И как малко след това прекъсна едностранно разговора с него, подмина го и тръгна към вратата на къщата? Доста конфузно беше за Ники, според мен. Не знам дали този въпрос сам си го измисли или му го диктуваха в слушалката. Но реакцията на Памела ми хареса и е добре да я запомнят всички ония, които лансират просташкия тон в ТВ ефира.

image

   Третото нещо, което ме впечатли неприятно е младият Данаилов. По-скоро първата му реплика към Памела, когато я прегърна при влизането й в къщата. Той й каза "Аз съм 100 процентов (пълен) американец". Аз не знам защо до този момент си мислех, че  епоне наполовина българин, все пак. При майка и баща българи и факта, че се е родил тук, нали? Иначе момчето ще е много интересно като персонаж. Поне това се усеща на първо четене.

image

   За пръв път в българското издание ще имаме интрига между двойка...кучета :) Не знам какъв е замисълът, за да ги допуснат в къщата, но сигурно скоро ще разберем.
    От кого да очакваме първите скандали? Соня Култуклиева със сигурност - много ми е антипатична тази особа, впрочем. Никол сигурно също скоро ще истеряса там - прекалено саксийно цвете на мама и тати ми се струва.
    Аксиния...хм. Олицетворение на болезнената амбиция е това момиче. Ъпдейтната й версия е доста приятна за окото, разбира се. Тя ще се опита на всяка цена да се представи този път в по-добра светлина и да спечели симпатията на зрителя след онова позорно изгонване първа от Стар Академи. Лично аз се съмнявам, че ще успее. Никой, който играе роля в къщата и не е себе си докрай не е печелил досега от участието си. Мисля, че около Аксиния ще има и още една интрига - Орлин Павлов. Струва ми се, че тя далеч не е равнодушна към него и ще се опита да го омае по време на престоя им там. Ще видим... :)



    Ами - това са накратко "некои" първи впечатления.
   
Вие сте на ход!  :)



Гласувай:
22



1. kamosutrov - Май само ти не си разбрал, че изтриха Катана сенсей, заради това
18.09.2012 12:19
за което протестираше в предния си пост. Не, не съм Козме. Ако има да казвам нещо, казвам го от свое име. Ако ми плащат за публикации, това е бизнес, от който се изкарват пари. Или имаш нещо против да се печели законно по всякакви начини?
Апропо, винаги има и контра теза. Плащай, за да не се публикува. :-)))))))))))
Почти всички "идеалисти" го правят, когато завземат властта и се оправят с конкуренцията. Знаеш ли, добър съм в историята. До колкото я познавам, не съм срещал "идеалист" с власт, който да не се е разправил жестоко с опозицията и да не жали за измрелите идеалисти. Ерго, преходът "идеалист"-"прагматик" е твърде бърз.
Ще ме прощаваш, ама какво му гледаш на разните "брадъри"? Хеле пък VIP... :-))))
цитирай
2. idealist - kamosutrov
18.09.2012 12:25
Интересна ми е човешката психика и поведение. При това показани максимално реалистично за ТВ продукт. Това е. Гледам и доста други неща, впрочем :)
цитирай
3. idealist - Хм...
18.09.2012 12:27
Нещо са се бъгнали коментарите - пиша, а не се показват след това...
цитирай
4. idealist - Да поясня :)
18.09.2012 12:44
kamosutrov написа:
Не, не съм Козме. Ако има да казвам нещо, казвам го от свое име. Ако ми плащат за публикации, това е бизнес, от който се изкарват пари. Или имаш нещо против да се печели законно по всякакви начини?

Разбира се, че нямам нищо против да се печелят пари с честен труд. Но не желая да ме манипулират. Има си едно правило - да се слага надпис "Платена публикация", когато някой го е направил, за да се рекламира. Другото си е измама и манипулация. При това - с парите на данъкоплатците, както се видя наскоро от договорите на земеделския министър.
цитирай
5. анонимен - БУЛГАР, БУЛГАР! хахаха
18.09.2012 12:54
На Ники му диктуват в ухото какви да ги реди. А какво ще кажеш за Фънки?:)) Мисля, че шоуто няма да бъде чак толкова просташко. Соня Култуклиева ще е първата разбира се. Много фалш има в нея. Анонимен съм, защото изтрих блога си. И вчера пак бях така.
цитирай
6. idealist - И аз това се запитах -
18.09.2012 12:56
анонимен написа:
На Ники му диктуват в ухото какви да ги реди. А какво ще кажеш за Фънки?:)) Мисля, че шоуто няма да бъде чак толкова просташко. Соня Култуклиева ще е първата разбира се. Много фалш има в нея. Анонимен съм, защото изтрих блога си. И вчера пак бях така.

Дали Ники сам измисли този тъп въпрос за застраховката на бюста или му го подсказаха? :)
цитирай
7. kamosutrov - Погледнато от високо, всичко е манипулация.
18.09.2012 13:12
Манипулация е и да изпокриеш архивни документи и да ревеш, че някой очевидец на събитие манипулира средата. По дефиниция, с вашево брата, "идеалистите" се дискутира трудно. Показваш им документи, а те ги премълчават или отклоняват темата. Ще ти призная нещо под сурдинка. Този тип предавания /Брадърите/, затвърдяват и утвърждават един манталитет, от който всички искат да се освободим. Манаталитета на "надникни в чуждата паничка и виж к`во ст`а под юргана, че и разкажи на всички". По моите критерии VIP-вете не са сбиритока от националното гюбре. VIP-а е инженера, който е стиснал зъби и оцелява с произвеждащата си фирма, лекаря, който обикаля селата, музиканта, който репетира по 10-12 часа на ден, за да стане добър. Ама те пък нямат време за телевизии, въпреки, че един хонорар ще им се отрази добре. Явно се различавам от масовката. А, подсети Теодор Дечев да пише "платена публикация". Ей ти 100% платен публикувач. Аз знам и други, но те са на хранилка на админите в блога.:-)))))))))) Хайде, до скоро, че смятам да ставам от неVIP-овете.
цитирай
8. idealist - Виж сега,
18.09.2012 13:57
kamosutrov написа:
Този тип предавания /Брадърите/, затвърдяват и утвърждават един манталитет, от който всички искат да се освободим. Манаталитета на "надникни в чуждата паничка и виж к`во ст`а под юргана, че и разкажи на всички".

на тези в къщата дет се вика юрганът им е напълно отгърнат, при това доброволно. Нали се сещаш? Това си е просто едно шоу, където нещата са малко по-истински отколкото в останалите. Но не ми се спори за това да се гледа ли брадъра или не - всеки си има предпочитания и право на избор, нали?
За Дечев - доколкото знам се занимава активно с политика, има си партийка, споделя си позициите човекът. Какво не ти се нрави? Че мисли различно или? Той е излязъл с истинското си лице и име - какво общо има с тоз тип Козме, дето се крие зад аватар на някаква цицеста мадама? :)
цитирай
9. idealist - А ето и последни новини от къщата:
18.09.2012 15:11
"Суперзвездата Памела Андерсън избяга от Къщата на „Биг Брадър", научи Livesport.bg. Секссимволът не спа вчера при останалите съквартиранти, а в хотел!
Андерсън се опитала да се изкъпе в 1,30 часа и била неприятно изненадана! Вместо горещ душ, Памела била обляна от ледено студена вода. Причината – авария в Нови хан.
Моментално блянът за милиони мъже вдигнала скандал на продуцентите и им наредила да я изведат от Къщата. Актрисата пренощувала в софийския хотел, в който е настанена. Сутринта Андерсън отново не заминала за Нови хан, а се отправила на шопинг-тур. Русокосата дива все пак ще посети останалите ВИП-ове (бел.ред. може дори в момента да е там), за да „изгрее" във вечерната емисия на шоуто."
цитирай
10. gocho52 - Данаилов ли?...
18.09.2012 15:45
Ще го чуеш как говори после, не ми се струва ...,но да не злословя.
цитирай
11. apostapostoloff - Лошото е само това,
18.09.2012 15:55
че няма левичари и рубладжии. Тогава щеше непрекъснато да гледаш тази тъпотия.
цитирай
12. idealist - Апостолофффф,
18.09.2012 16:14
apostapostoloff написа:
че няма левичари и рубладжии. Тогава щеше непрекъснато да гледаш тази тъпотия.

ти пък не я коментирай като ти е тъпо - нали предупредих в началото? :)))
цитирай
13. idealist - Ще е интересен
18.09.2012 16:16
gocho52 написа:
Ще го чуеш как говори после, не ми се струва ...,но да не злословя.

да го наблюдаваме, мисля.
цитирай
14. анонимен - Дебил!
18.09.2012 16:50
Дебил!
цитирай
15. анонимен - хаха Памела им скри топката. Как се бяха натегнали горките.
18.09.2012 16:54
idealist написа:
"Суперзвездата Памела Андерсън избяга от Къщата на „Биг Брадър", научи Livesport.bg. Секссимволът не спа вчера при останалите съквартиранти, а в хотел!
Андерсън се опитала да се изкъпе в 1,30 часа и била неприятно изненадана! Вместо горещ душ, Памела била обляна от ледено студена вода. Причината – авария в Нови хан.
Моментално блянът за милиони мъже вдигнала скандал на продуцентите и им наредила да я изведат от Къщата. Актрисата пренощувала в софийския хотел, в който е настанена. Сутринта Андерсън отново не заминала за Нови хан, а се отправила на шопинг-тур. Русокосата дива все пак ще посети останалите ВИП-ове (бел.ред. може дори в момента да е там), за да „изгрее" във вечерната емисия на шоуто."

цитирай
16. demonwind - Боже, Боже,
18.09.2012 17:27
прибери си вересиите... Суперзвездата Памела Андерсън... Тая вече не я искат и в треторазредни продукции и я пробутват на ганьовци като нас да я гледат, ние я имаме за суперзвезда... И това чучело се подигра с Ники Кънчев - ало, Ники, докъде изпадна бе??? Какъв бюст те гони бе??? Че хвани една наша чалгаджийка, ще скрие топката на десет Памели! Дори Черната Златка е с по-големи "бомби". Ама явно Никито е действат папагалската и е повтарял това, което му казват на уше. И аз за толкова мангизи сигурно същото бих правил... Синът на Данаилов е не стопроцентов американец, а хилядапроцентов сектант, ама от тия, дето са най-опасни. Жалко, можеше да засенчи баща си... Останалото е пълен талаш. Щом са опрели до ВИП сървайвъра... Макар че той за мен е единствения ВИП в къщата. Човекът показа неща, които много малко хора биха проявили в реална ситуация.
Аксиния, Орлинчо, Бонито и другите - това са "звезди" за родна консумация. Дори и идолът на младите биячи - Багата - вече не става за бой, защото един малко по-сериозен удар там, където го набоде "събрата" му ще го прати вече завинаги при Свети Петър и той много добре осъзнава тази тъжна истина. Е, ако играе боеве като Любо Чука, става, ама тогава поне по-добре да се пробва в кеча, там и без това е театро, че и повече пари се вземат.
Поне да бяха пазарили Фънки да им докара някоя западна група да ги повесели ;)
Обаче най ми хареса за аварията в Нови Хан. Е тук вече голия задник на Ганьо лъсна с пълна сила и нищо не е в състояние да го засенчи. Правиш предаване за толкова стотин хиляди, пък нямаш резервно захранване... Резил!!! А сега Памето да ходи и да ни разнесе из цяла Америка, че българите са смрадливи порове, защото се къпят със студена вода. Определено няма защо да й се сърдим...
цитирай
17. idealist - Той
18.09.2012 17:29
demonwind написа:

Поне да бяха пазарили Фънки да им докара някоя западна група да ги повесели ;)

Фънки със сигурност ще ни повесели всички :)
цитирай
18. gocho52 - Ах!!!...
18.09.2012 17:45
Ама Тя бегАла,бе?!...
Ко ш прайм сеа?
цитирай
19. denijane - На мен мисията на Бони изобщо не ми ...
18.09.2012 17:48
На мен мисията на Бони изобщо не ми хареса. Не ми харесва някой да се прави на шут, защото те точно това искаха от нея - да прави очевидно тъпи и често обидни коментари. Така де, не директно обидни, но за никой човек не е приятно да бъркат елементи от живота му, особено пък ако той се смята за известен. Да, провокация е, но не ми беше приятно да я гледам.
Памела определено отряза Ники много симпатично. Въпреки, че въпросът му не беше толкова груб, все пак Хайди Клум си е застраховала краката.
Иначе и аз бях много разочарована от 100-процентовия американец. Това си беше супер-обидно. Като е такъв американец чий го дири в България, защо говори на български, защо се мотае по нашите телевизии, а не си стои световно неизвестен в Америка. Много го харесвах това момче, защото от него струеше светлина. Но след този му коментар не мога да го гледам.
Иначе предаването започна добре, но много бързо се заформиха групичките. И някак не е особено весело все още. Мисля че предпочитам обикновения Биг Брадър, тия випове нещо просто не са ми интересни. Хора с много опит, но които са твърде самовлюбени, за да го споделят с хората достъпно и интересно. А то това е важното. Какво научаваш. Иначе разните там Златки и сървайвъри са ми супер скучни.
цитирай
20. gosho568 - Простотия от класа е този брадър!
18.09.2012 17:52
А това с изгубения багаж на Памелата е повод да се пише из световните медии, каква крадлива страна е България. Това е то...
цитирай
21. kamosutrov - Аз не съм идеалист, ерго, гледай каквото си искаш. Ако искам да гледам цици, ще гледам филм.
18.09.2012 18:40
idealist написа:
kamosutrov написа:
Този тип предавания /Брадърите/, затвърдяват и утвърждават един манталитет, от който всички искат да се освободим. Манаталитета на "надникни в чуждата паничка и виж к`во ст`а под юргана, че и разкажи на всички".

на тези в къщата дет се вика юрганът им е напълно отгърнат, при това доброволно. Нали се сещаш? Това си е просто едно шоу, където нещата са малко по-истински отколкото в останалите. Но не ми се спори за това да се гледа ли брадъра или не - всеки си има предпочитания и право на избор, нали?
За Дечев - доколкото знам се занимава активно с политика, има си партийка, споделя си позициите човекът. Какво не ти се нрави? Че мисли различно или? Той е излязъл с истинското си лице и име - какво общо има с тоз тип Козме, дето се крие зад аватар на някаква цицеста мадама? :)

Въпреки, че предпочитанията са ми към циците в естествения им вид. Натам и се стремя. Още веднъж ти казвам. Твърде идеалистично е да нарочиш някой за "платен", без нищичко като факт. Мога ли да те нарека "негър"? Мога.
цитирай
22. анонимен - Марияна Давидова
18.09.2012 19:01
Не разбирам, защо, след като ми присвояваш всички пари, ми пречиш да работя?
цитирай
23. анонимен - Марияна Давидова
18.09.2012 19:01
Алооооооооооооооооо на ВАС ВИ говоря!!!!!!!!
цитирай
24. idealist - Кой какво на кого?
18.09.2012 20:17
анонимен написа:
Не разбирам, защо, след като ми присвояваш всички пари, ми пречиш да работя?

е присвоил, че не разбрах? Мариана Давидова аз лично не познавам. Пък и темата на постинга е друга.
цитирай
25. idealist - denijane
18.09.2012 20:38
Гледай на формата просто като на поредното шоу :) Шоу = излагам на показ, показвам. Затова са им платили и те са влезли доброволно.
цитирай
26. toshotoshev - Какво ми направи най-силно впеч...
18.09.2012 21:21
Какво ми направи най-силно впечатление ли ... ами комплексите български ми направиха най-силно впечатление ... "булгар, българ" на Пънчев, Патрашкова се скъса да пита - а знаете ли нещо за България ... пък знаете ли кой е премиер на България ... кавали, фустани и тем подобни простотии.

Българина не може да се отърве от навика (толкова характерен за балканите) постоянно да се оглежда в очите на чужденците, пък какво мислят за теб и т.н.т.

Има голяма доза наивна провинциалност в това ... едно време момите като са излизали по мегдана, най-важно е било какво ще кажат за тях ...
тоя провинциален, балкански, наивитет продължава да властва явно.

Отървете се от него, .. нека ви кажа - НИщО добро не мислят за нас, ... ако въобще мислят за нас.
Но за белите НЕкомплексирани нации важно е какво ТИ мислиш, а не какво мислят за теб.
цитирай
27. idealist - Наистина е дразнещо, да
18.09.2012 21:40
toshotoshev написа:
Какво ми направи най-силно впечатление ли ... ами комплексите български ми направиха най-силно впечатление ... "булгар, българ" на Пънчев, Патрашкова се скъса да пита - а знаете ли нещо за България ... пък знаете ли кой е премиер на България ... кавали, фустани и тем подобни простотии.

Българина не може да се отърве от навика (толкова характерен за балканите) постоянно да се оглежда в очите на чужденците, пък какво мислят за теб и т.н.т.

Има голяма доза наивна провинциалност в това ... едно време момите като са излизали по мегдана, най-важно е било какво ще кажат за тях ...
тоя провинциален, балкански, наивитет продължава да властва явно.

Отървете се от него, .. нека ви кажа - НИщО добро не мислят за нас, ... ако въобще мислят за нас.
Но за белите НЕкомплексирани нации важно е какво ТИ мислиш, а не какво мислят за теб.

Комплексите много ни личат.
цитирай
28. jim101 - Това реалити е като бозата - втасва бавно и накрая става резливо.Който го консумира после го кара на сюргюн
18.09.2012 21:55
Само да добавя един епитет"ШАНТАВ" от Вазовите изразнии стедства към твоетоето изречение цитирам: "Иначе момчето ще е много интересно като персонаж" и ще се получи: Иначе момчето ще е много интересно като ШАНТАВ персонаж.
цитирай
29. idealist - jim101
18.09.2012 22:11
Не бих спорил с теб за епитета :)
цитирай
30. ferdi - хм..
19.09.2012 10:39
Ники Кънчев и тая отвратителна Сърчаджиева говорят такива глупости, че звука просто го спирам - но за първи път видях водещи в такъв час, в който гледат и деца - да говорят такива вулгаризми! Е това ме отврати тотално! Ок - да залагаш на скандализиране, ама айде да не идва още от водещите де и то по такъв просташки начин! Памела ме накефи как му махна с ръка и тръгна да влиза :)
Иначе вътре хората - от Къци съм много приятно изненадана, доста се е променил! Владо твърде много приказва.. не е това начина да убеждаваш когото и да било в нещо, просто предизвиква обратен ефект - и върха беше, когато Патрашкова реши, че може би това че е расъл без баща е причината да е такъв!!! Егати супер психологичното заключение.. нямам думи просто :) Бони ме кефи - така се справи жената с тая скапана мисия, че може сумати истински артисти да ги сложи в задния си джоб! Златка си е такава.. гадно се изгавриха с нея, но то това се очаква от тук нататък.. момичето си каза, че няма претенции да знае каквото и да е.. просто нацелиха едно слабо място за сеир на останалите. По-скоро се изненадах, че бившето и гадже не каза една дума да ги накара да млъкнат поне, докато се подиграваха. Такива работи :)
цитирай
31. idealist - ferdi
19.09.2012 10:58
За Владо си мисля, че просто е разглезен от майка си. И ужасно мързелив. Намерил си е чудесно оправдание, за да не работи и да не се къпе - господ говорел чрез неговата уста, а той само служел за рупор... :) Жал ми е за момчето. Но пък той изглежда по своему щастлив.
А Памела всъщност доста приятно ме изненадва. Гледах я при Гала преди малко - чудесно се справя с танците. Лъчезарна, доста добри и интелигентни реакции. Бях доста негативно настроен към нея, признавам.
цитирай
32. zaw12929 - ЗА ПЪРВИ ПЪТ СА МИ ИНТЕРЕСНИ ИЗБР...
19.09.2012 14:51
ЗА ПЪРВИ ПЪТ СА МИ ИНТЕРЕСНИ ИЗБРАНИТЕ. ИМА ИНТРИГА.
С ВСИЧКИ СРЕДСТВА ИСКАТ ДА НИ ПРЕДСТАВЯТ ШОУ И УСИЛИЯТА ИМ СА ЗА ПОЗДРАВЛЕНИЕ... МНОГО МИ Е ТРУДНО ДА НАРЕКА НЯКОГО- ... МЪРЗЕЛИВ ИЛИ... МОЖЕ БИ ТАКАВА МУ Е РОЛЯТА... ВСИЧКИ СЕ ИЗЯВЯВАТ, КОЙТО, КАКТО МОЖЕ И ВАЖНО ЩЕ Е КОЙ ЩЕ НАТРУПА ТОЧКИ... ЗА КЛАСИРАНЕ... ЗА ИЗГОНВАНЕ... ЗА ДА ВЪРВИ КУПОНА... ОЧАКВАМ ОЩЕ ГОСТИ- НЕЩО ЛИПСВА...
цитирай
33. kostadin - Абе хора не ви ли е интересно да се ...
22.09.2012 02:02
Абе хора не ви ли е интересно да се любите в креватите ,ами гледате простотиите на частна национална телевизия.Я се вземете в ръце .Нямате ли си собствен живот и дертове?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3784278
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031