Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2006 10:07 - GreatNews RSS четец - наистина "Great"!
Автор: geo Категория: Технологии   
Прочетен: 3140 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Писах преди време, че си сменям RSS четеца - от RSS Reader на GreatNews. Писах и за пробния период, в който все още ще пазя и двата. Беше планирано да е 30 дни. Но GreatNews просто ми скри шапката.

Въобще не съм пускал стария четец, а проблемите, които имах с него въобще отсъстват в новия. Освен това GreatNews е невероятно бърз при стартиране, въпреки големия брой съхранени емисии, и също така е поне 2 пъти по-бърз при проверкта им от стария. Просто фантастично. В допълнение с опциите за промяна на изгледа и различните настройки, просто няма какво друго да искам.

А да, и крашването на компютъра спря. Не съм сигурен, че е RSS Reader, тъй като и преди имах такива "тихи" периоди, но процента на вероятност вече клони силно към него. При всички положения - от днес съм вече само с GreatNews.

P.S. Днес ми пристигна тази статия в четеца - елементарен начин за създаване на собствен изглед на новините, изискват се единствено познания по CSS. Определено ще си поиграя да си направя възможно най-удобния за мен стил! Просто върха. Още сега ще преместя "ръчичката" от RSS Reader към GreatNews в blog.start.bg...


Тагове:   наистина,   четец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. praven - Аз използвам ...
11.07.2006 10:18
... Abilon ( www.abilon.org ) от доста време -> върши си чудесна работа, и е безплатен. Но пък на човек му писва все едно и също, дори и да му върши работа, така че може да пробвам и аз нещо ново - ей така, за разнообразие
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2620017
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921