Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2006 11:50 - Прииска ми се да блогна
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3657 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2006 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
за някои напълно несвързани неща...
Най-напред прочетох LAN-ted в Dnes.bg и си припомних моите собствени LAN похождения. Не можеше да не ми изскочат и многобройните ми разходки до местния, а последния път и до централния офис на моя доставчик. Повече от два месеца проблеми с нета, задължиха се до края на тази седмица всичко да е ок. Пингер скрипта ми ги следи непрекъснато и ще си проличи... дано стане най-после, иначе ще трябва да се предприемат радикални мерки.

Реших да се възползвам от новата опция в Zip.bg и да си ъпдейтна профила с информация за учебните заведения, които съм завършил. Разбира се не можах да изчисля точно кои випуски съм бил и си изрових старите бележници и дипломи. Гледах си снимките и се чудех как може да съм изглеждал така. Струва ми се толкова отдавна, направо не е за вярване.

Размишлявах надълго и нашироко за това какво още може да се направи, за да стане идеята за блоговете по-популярна. Разсъждавах над коментари от сорта на "мен винаги ми се е струвало детинско да си водиш личен дневник онлайн" от хора, които никога не са и пробвали и съответно не са и усетили чара на блогването.

Прочетох и "Влиятелната мрежа" - статия от 2005-та, интересно как останала извън полезрението ми досега. Самата статия е колкото дълга, толкова и интересна, препоръчвам я на всеки, който иска да види един поглед отгоре върху блогсферата.

Стигнах до идеята да напиша постинг "Блоговете не са лични дневници", с който за пореден път да се опитам да разбия това отвратително ограничение, което се поставя пред тази медия. Истина е, голяма част (60-70%) от блоговете са именно лични дневни но останалите 30-40% с нищо не са по-лоши. Няма да се разпростирам, наистина ще е добре ако намеря време да развия темата в отделен постинг.

И най-накрая - продължавам да се дразня на личния ми firewall - Sygate, който упорито продължава да блокира Blog.bg като натрапник, щом почна да браузвам в него с пълна пара. За съжаление, за разлика от IDS-а стената се стиска за информация и така и не мога да разбера какво не я кефи. Накрая ще го вкарам във филтрите като Trusted хост и ще се приключи проблема.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - Блоговете са лични дневници но не само за лични неща
24.11.2006 17:21
Няма ли така да е по правилно? щото в повечето блогове само един може да поства, иначе ще е wiki. развивай темата но май ще отнеме време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2626585
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921