Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2006 23:23 - Любов
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5580 Коментари: 5 Гласове:
0



Една жена, като си помисли за мъжа, който обича, само да си помисли, трябва да изпитва удоволствие все едно, че е с него, че се любят. Един мъж, като си помисли за жената, която обича, трябва да изпита тръпката на възбудата, да усети допира й, да почувства дъха й, уханието й.

Само тогава двамата наистина се обичат. Любовта е в духа. Духът е над тялото. Противното е заблуда, заблуждение, по-точно, както за тези, които сътворяват заблудата, така и за тези, които ги наблюдават с неопитно око.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki02 - браво Гео
02.07.2006 20:38
Я, какви интересни неща пишеш! То направо си е така. Аз малко чета, но го усещам точно така. Даже се получава една връзка, независимо от разстоянието. Обаче мъжете по се плашат да им кажеш , че е така. Ако не са чели.
Аз за експеримент взех и му блъснах истината в лицето (що годе внимателно) на един индивид от мъжки род, който ми предизвика силни телепатични способности. Доста го уплаших, сега ще видя , дали е издържал на напрежението.
ДА, съгласна съм, на практика го умея вече, след като дълго отказвах да го повярвам. Страшничко е до един момент.
ПО-съгласна съм с втората част на краткописието ти. Включваш ли и духовно общуване от разстояние? Осезателно, тук и сега.
цитирай
2. geo - Пиша това,
02.07.2006 22:11
което съм изпитал. Че мъжете се плашат - съгласен, като че ли по-често от жените. Но има и адски много жени, които се плашат. Нямам достатъчно информация, за да твърдя кой се плаши повече. Стискам ти палци с "индивида от мъжки род" ;-)

И да, включвам и духовното общуване от разстояние, макар че това е едно доста общо понятие и в най-"високите" му изяви е доста трудно постижимо и недостъпно за повечето хора.
цитирай
3. viki02 - :-)
03.07.2006 09:27
:-)
цитирай
4. azbukvri - Ama ti he znae6 li...
13.07.2006 16:49
toj i seksyt e w glawata:)))...i dwete;)
цитирай
5. zari - Ако размениш
15.05.2007 04:15
една жена...с един мъж..и после отново: един мъж с една жена, пак няма да сбъркаш! Така е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619702
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921