Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2006 14:48 - Depeche Mode в Dnes.bg
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1663 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази статия за Depeche Mode вероятно е най-добрата статия за концерт, която съм чел някъде. Просто върха. Нито съм фен на Депеш, и да съм чувал някоя тяхна песен, ще е случайно... Но въпреки всичко и на мен почти ми се прииска да бях присъствал на коцерта.

Причината? Вероятно се състои в различните гледни точки, които обаче са по-скоро в стил "блог", отколкото в стил "новинарски сайт". Те са лични гледни точки на присъстващи на концерта. Резултата е страхотен. Поздравления на колегите за тази статия.


Тагове:   BG,   Mode,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619671
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921