Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2006 19:06 - Малките радости в живота
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2431 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не, няма да философствам. Просто ще ви разкажа какво ми се случи днес с автобусна линия 73, списание PC World и Blog.bg.

Всеки, който е чакал някога 73 знае какво изпитание на волята е това преживяване, особено когато температурите паднат до -10... В този случай просто изгледах потеглящия на 300м. от мене автобус и отписах следващите 20 мин. (да, през 20 мин. е) от живота си.

Реших да ги запълня с четене на комп. списания. Такива си купувам рядко, може би 5-6 бройки в годината, съвсем случайно и различни. Този път се спрях на PC World - луксозно издание на цена от 3.99лв. Първо мислех да си взема най-новия, юнски брой, но след това нещо привлече вниманието ми на корицата на броя от месец май:

image
(кликни на снимката за по-голяма версия)


Е при това заглавие, сами разбирате, нямаше как да пропусна и да не си взема и този брой.

Имах малко проблеми с отварянето на найлоновия плик на списанието, но след едноминутна борба, в която се включи и връзката ми с ключове се справих.

Започнах да разгръщам списанието и да търся статията за блоговете (интересен похват за да накарат хората да прелистят цялото списание - не се пишат страниците, на които се намират въпросните материали (проф. изкривяване)) и най-накрая я намерих. И веднага ми се наби в очите скрийншота от Blog.bg, точно там, на страницата с блоговете.

image
(кликни на снимката за по-голяма версия)

Нямате си представа колко се зарадвах в този момент, въпреки че дори не бях прочел хвалят ли ни, псуват ли ни...

Както се оказа, май нито ни хвалят, нито ни псуват, просто обективно ни описват.

И така - след малките неволи идват и малките радости, след големите неволи - големите радости. Извод: не псувайте много при малките неволи и не се отчайвайте когато ви сполетят големи такива. Винаги след това ще получите реабилитация. (аз ли казах в началото, че няма да философствам???)

Автобуса дойде...


Тагове:   Малките,


Гласувай:
0



1. geo - Забравих да спомена,
07.06.2006 19:13
че радостта ми беше още по-голяма когато видях, че blog.start.bg е цитиран един път и е посочен като първи източник на информация за блоговете.
цитирай
2. avenue - винаги е готино
07.06.2006 19:34
когато четеш нещо за това с което се занимаваш :) на мен лично ми се е случвало вече няколко пъти, и всяка следваща публикация ме радва страшно много :)

пожелавам на блог.бг да пишат все повече за него :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2627514
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921