Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2006 23:07 - Страхотен WinAmp скин
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3967 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стария ми скин - Batman -  нещо взе да прави проблеми. Крашваше при някакво деление на нула, в следствие на което антивируса правеше 50-60% CPU за постоянно. Разбира се, това абсурдно положение не продължи повече от 10 мин...

Веднага се заех да търся нов скин, който да замени подобаващо стария. И попаднах на този невероятен скин - Anunaki - който направо ми взе акъла!

Има поне 30 страхотни цветови схеми, както и всякакви фини настройки на изгледа. Включително едни странични светлини, които могат да пулсират заедно с басите, които ми взеха и последния дъх, който ми беше останал... Е, взеха ми и 20-25% CPU, но все пак хората са предупредили за това.

Не мога да кажа че съм човек, който се хваща на eye-candy неща, но този скин ми взе акъла (знам, че се повтарям, от липсата на акъл е ;-)). 

Препоръчвам ви горещо да го пробвате, като си играете с настройките, докато получите перфектното музикално-визуално изживяване! :-))



Гласувай:
0



1. анонимен - Ще го пробвам
07.04.2006 08:31
Изглежда добре... аз досега бях с MMD3 но нещо взе да ми доскучава...
цитирай
2. анонимен - skin
18.05.2009 14:28
iskam skin na kola
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619661
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921