Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2006 23:17 - Излязох, и заваля...
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2063 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От 13:00 се канех да изляза на разходка, стана 3 и половина, когато излязох. След 2 минути заваля. Е, реших, че малко дъждец няма ми навреди. От малко, дъждеца постепенно си стана доста сериозен дъжд. Но за 15-ина минути утихна. А аз вече бях закъде со бях запътил. И бях възнаграден с една голяма и хубава дъга:

image


и 15 минути спокойствие в опразнения Южен парк :-)

Още снимки на дъгата.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2627567
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921