Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 22:30 - С ПОСВЕЩЕНИЕ НА МНОГО ПЪРВАТА БЛОГЪРКА ТОВАРИЩКА НЕМА:
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1328 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 18.09.2017 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

           Винаги в живота си съм се стремил да се уча от по-издигнатите от мен в желанието си да ги достигна.  Някои успях, някои – не, но този мой стремеж да се равнявам по стоящите близко до съвършенството блогъри се отрази добре на интелектното ми развитие. На един вече благодарих, като открих една много съкровена прилика, която правя - запознавайки се с неговите постинги – аз започнах да ги възприемам като цветя. Още трима много първи, от които също се уча чакат поздрав от мен.С този постинг благодарявам на Товаришка немА - една изключителна изявявачка в Блог. бг, достигнала недостижимо високо ниво на развитие като мисъл, красота и вдъхновение.  Нейните изяви в блога възприемам като изключителни природни красоти, които може да са безмълвни, могат да гърмят и като водопади. Ето част от това, което се появява пред очите ми, когато зачета неин постинг:  


image



image



image



image



image



image



image

Товарищке немА. Ако дойдете с мен ще Ви помоля да се скриете зад някоя скала, аз ще подгоня мечка към Вас, Вие ще се покажете внезапно и ще я снимате изненадана в анфас. Ще направим снимки страхотевици.

image



image



image

         Кучката ми. Ако съм с колата винаги я вземам със себе си в планината.

image

Чудесен обект. Вие се скривате, аз го подгонвам към Вас. Ако разбирате от мечки, това е мечок. Женските са жълти, мъжките са кафяви и два пъти по-едри.Ще Ви запозная с представители и от двата пола. Големи сладурани са!

image

Покаанителят Ви на планина. За да Ви взема обаче искам трима много сериозни Ваши поръчители, медицинската Ви документация от забавачката до сега и СV за работата Ви в Москва и София. За да засрещна данните Ви ще си дръпна информация с моята парола от масива на Центъра.

image

          На финала - един жълт цветен поздрав.
         Ще продължавам да чета постингите Ви и да се уча от достиженията Ви като много първа нетова изявявачка. Пожелавам Ви да станете още по-първа.
   И си помислете:
   1. Ще ми помогнете ли при снимките, необходим Ви е сериозен фотоапарат
   2. Ще ми представите ли трима поръчители и папка с документите, които изисквам от Вас. Инче няма как да Ви взема. 
   И си помислете добре. Втора такава покана в живота си заради изявите Ви в Блог. бг няма да получите. Аз съм не само много уникален, но и много изключителен...
   Затова и по този нестандартен начин Ви каня с мен на разходка да правим снимки...





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12180709
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031