Постинг
14.01.2013 19:31 -
Вярно ли е това за мъжете и възрастта?
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 12047 Коментари: 38 Гласове:
Последна промяна: 14.01.2013 19:58
Прочетен: 12047 Коментари: 38 Гласове:
17
Последна промяна: 14.01.2013 19:58
Старите баби казват: " Търсете си по-големи мъже от вас, колкото е по-голям мъжа ти от теб, толкова повече ще те обича". Вярно ли е това, има ли поне частичка истина или всичко е стари бабини.... ? Според мен няма много истина в това. Мъжът ми е по-голям от мен с 12 години и какво? Обича ме, да, ама чак пък толкова много. Брат ми е по-голям от жена си с 3 години и я обича страшно много. Та от тук и моят извод. Няма такова нещо. Възрастта не е от значение при чувствата. Така, че малки,големи....няма значение, важното е да обичате или още по-важо е да сте обичани. Няма по-хубаво чувство от това....поне за мен.
Защо Аспарух създаде България тук, а не ...
След дрямката в петия рунд Кобрата се съ...
"БЕЗ ТЕБ НЕ МОГА ДА ЖИВЕЯ" ГРЪ...
След дрямката в петия рунд Кобрата се съ...
"БЕЗ ТЕБ НЕ МОГА ДА ЖИВЕЯ" ГРЪ...
Следващ постинг
Предишен постинг
мисля,че тук всичко си опира до съответния човек..и най-вече до неговото възпитание и доколко може да показва и да дава израз на чувствата си...
според мен възрастта не е определяща тук,а по-скоро характера на човека отсреща,
респективно мъжа...
Дълги години съм била с десет години по-голям мъж от мен,а съм била и с единадесет години по-млад мъж от мен...всичко си е до характера на мъжа
цитирайспоред мен възрастта не е определяща тук,а по-скоро характера на човека отсреща,
респективно мъжа...
Дълги години съм била с десет години по-голям мъж от мен,а съм била и с единадесет години по-млад мъж от мен...всичко си е до характера на мъжа
Баба ти е много права !!!!
цитирайтой обича най-много, най-силно... и завинаги...
цитирайи характера има значение.
цитирайivoki написа:
Баба ти е много права !!!!
не съм съгласна, поне от досегашния си живот.
6.
vanqtodorova211 -
Важно е,но за друго
14.01.2013 20:02
14.01.2013 20:02
Това,че е по-голям не е гаранция,че ще те обича повече.Но определено,че е по-зрял, по-отговорен, по-разсъдлив, по-мъдър ако щеш. А ако е поне едно от изброените, ще е направил за себе си правилния избор, а именно - да бъде с теб!
цитирайно докато го намериш, обикновено минаваш през по-големи или по-малки от теб.много трудно се намира истинският от първия път.
цитирайили не го показва добре мъжът ти или не го оценяваш.
Много си е права баба ти.
Погледни го от тая гледна точка- мъжете са прагматични същества. С възрастта човешката привлекателност намалява. всеки осъзнава, че това една жена да избере него, въпреки, че е дърт е безценно съкровище и невероятен жест. Никой нормален не би го недооценил това :)
отделно- мъжете ценят красотата.. а малдите жени повти винаги са и красиви.
цитирайМного си е права баба ти.
Погледни го от тая гледна точка- мъжете са прагматични същества. С възрастта човешката привлекателност намалява. всеки осъзнава, че това една жена да избере него, въпреки, че е дърт е безценно съкровище и невероятен жест. Никой нормален не би го недооценил това :)
отделно- мъжете ценят красотата.. а малдите жени повти винаги са и красиви.
vanqtodorova211 написа:
Това,че е по-голям не е гаранция,че ще те обича повече.Но определено,че е по-зрял, по-отговорен, по-разсъдлив, по-мъдър ако щеш. А ако е поне едно от изброените, ще е направил за себе си правилния избор, а именно - да бъде с теб!
но дали ще те обича повече е въпроса.
whitebarde написа:
или не го показва добре мъжът ти или не го оценяваш.
Много си е права баба ти.
Погледни го от тая гледна точка- мъжете са прагматични същества. С възрастта човешката привлекателност намалява. всеки осъзнава, че това една жена да избере него, въпреки, че е дърт е безценно съкровище и невероятен жест. Никой нормален не би го недооценил това :)
отделно- мъжете ценят красотата.. а малдите жени повти винаги са и красиви.
Много си е права баба ти.
Погледни го от тая гледна точка- мъжете са прагматични същества. С възрастта човешката привлекателност намалява. всеки осъзнава, че това една жена да избере него, въпреки, че е дърт е безценно съкровище и невероятен жест. Никой нормален не би го недооценил това :)
отделно- мъжете ценят красотата.. а малдите жени повти винаги са и красиви.
аз не го оценявам, както казваш, незнам.
всички са различни, а обичането е нрав и изпитание :) Моят баща е с 13 години по-възрастен от майка ми, но не мога да кажа, че е прекрасен съпруг, а прекрасен баща - това е безспорно.
цитирайразлични са.
цитирайМисля, че си права, възрастта няма значение, чувствата са важни!
цитирайsparotok написа:
Мисля, че си права, възрастта няма значение, чувствата са важни!
И аз това казвам.
suny84 написа:
не съм съгласна, поне от досегашния си живот.
ivoki написа:
Баба ти е много права !!!!
не съм съгласна, поне от досегашния си живот.
Има време да разбереш много неща още......
може би си прав.
цитирайтова,което чувстваш,Съни,със сърцето си,то е истината,а не някакви си брътвежи
на някакви си баби....любовта освен ,че се доказва,трябва и да се показва на една жена.
цитирайна някакви си баби....любовта освен ,че се доказва,трябва и да се показва на една жена.
hloris написа:
това,което чувстваш,Съни,със сърцето си,то е истината,а не някакви си брътвежи
на някакви си баби....любовта освен ,че се доказва,трябва и да се показва на една жена.
на някакви си баби....любовта освен ,че се доказва,трябва и да се показва на една жена.
казваш, да слушам сърцето си? Или разума...., че те понякога говорят различно.
Аз смятам, че това са 100% бабини деветини...
цитираймъжете, които са с доста по-млади жени до себе си. Дали са 100% бабини деветини или има поне малко истина.
цитирайМъжът трябва да е пет години по-млад от жената, за да умрат заедно : )))...
Никакво значение няма възрастта, стига да е в разумни граници. Най-добре се общува с човек от твоето поколение, защото в повечето случаи светогледът е еднакъв или поне - близък... А съпружеската любов не е страст, тя е преди всичко отдаденост и отговорност, така че трябва да се сложат нещата на масата и да си изясните какво очаквате един от друг.
Поздрави!
цитирайНикакво значение няма възрастта, стига да е в разумни граници. Най-добре се общува с човек от твоето поколение, защото в повечето случаи светогледът е еднакъв или поне - близък... А съпружеската любов не е страст, тя е преди всичко отдаденост и отговорност, така че трябва да се сложат нещата на масата и да си изясните какво очаквате един от друг.
Поздрави!
22.
mar866 -
...
15.01.2013 13:50
15.01.2013 13:50
хахаха да ти имам вълненията;)))
в една двойка, разликата трябва да е минимална - т.е. да са на един акъл!
не мога да си представя, да хвана някой 40 годишен. какво ще прави той, докато аз летя по пистите със ските с 120 км/ч?
да го заведа на дискотека на плажа? дали ще танцува като приятелите от компанията ми?
същото важи и за жените с по-млади мъже! може да си гъделичкат егото и да си мислят, че са още млади, но това са само мъже, на които им липсва майката...
е, успех в разсъжденията, може пък и да ти се получи...
цитирайв една двойка, разликата трябва да е минимална - т.е. да са на един акъл!
не мога да си представя, да хвана някой 40 годишен. какво ще прави той, докато аз летя по пистите със ските с 120 км/ч?
да го заведа на дискотека на плажа? дали ще танцува като приятелите от компанията ми?
същото важи и за жените с по-млади мъже! може да си гъделичкат егото и да си мислят, че са още млади, но това са само мъже, на които им липсва майката...
е, успех в разсъжденията, може пък и да ти се получи...
nicodima написа:
Мъжът трябва да е пет години по-млад от жената, за да умрат заедно : )))...
Никакво значение няма възрастта, стига да е в разумни граници. Най-добре се общува с човек от твоето поколение, защото в повечето случаи светогледът е еднакъв или поне - близък... А съпружеската любов не е страст, тя е преди всичко отдаденост и отговорност, така че трябва да се сложат нещата на масата и да си изясните какво очаквате един от друг.
Поздрави!
Никакво значение няма възрастта, стига да е в разумни граници. Най-добре се общува с човек от твоето поколение, защото в повечето случаи светогледът е еднакъв или поне - близък... А съпружеската любов не е страст, тя е преди всичко отдаденост и отговорност, така че трябва да се сложат нещата на масата и да си изясните какво очаквате един от друг.
Поздрави!
и това мъжа и жената да са на една възраст не е добре, защото (извинявам се на всички мъже) , но мъжете се развиват по-бавно от жените. То пак си зависи и от мъжа, но по принцип за това е добре, да е малко по-голям (това си е мое мнение).
24.
suny84 -
Не съм съгласна, че разликата трябва да е минимална( на един акъл) както казваш.
15.01.2013 14:37
15.01.2013 14:37
mar866 написа:
хахаха да ти имам вълненията;)))
в една двойка, разликата трябва да е минимална - т.е. да са на един акъл!
не мога да си представя, да хвана някой 40 годишен. какво ще прави той, докато аз летя по пистите със ските с 120 км/ч?
да го заведа на дискотека на плажа? дали ще танцува като приятелите от компанията ми?
същото важи и за жените с по-млади мъже! може да си гъделичкат егото и да си мислят, че са още млади, но това са само мъже, на които им липсва майката...
е, успех в разсъжденията, може пък и да ти се получи...
в една двойка, разликата трябва да е минимална - т.е. да са на един акъл!
не мога да си представя, да хвана някой 40 годишен. какво ще прави той, докато аз летя по пистите със ските с 120 км/ч?
да го заведа на дискотека на плажа? дали ще танцува като приятелите от компанията ми?
същото важи и за жените с по-млади мъже! може да си гъделичкат егото и да си мислят, че са още млади, но това са само мъже, на които им липсва майката...
е, успех в разсъжденията, може пък и да ти се получи...
Защо мисля така, обясних в предния коментар. Според мен и на 40г. може да танцува на плажа като приятелите от компанията, това си е до типа. Има и такива на 20 момчета, които ще си поркат водка цяла вечер на плажа и ще те гледат тъпо. Както казах моето мнение е, че това зависи дали човека е веселяк и си пада по такива неща, не от годините.
Съни....хора разни, характери различни...кой търси своята майка, сестра...кой своя баща, брат....не личи много...но за моя досегашен живот съм разбрала че както има успешни бракове с 20години разлика между партньорите , така има и неуспешни бракове с по 2години разлика! Всичко е индивидуално. Има мъже които са страшно младолики и са по жизнени и привлекателни от 20годишните нищо че са на 40...има и жени които са много запазени и много готини и диви...нищо че и те са на 40.....разликата е в опита! Житейския опит който имат 40-годишните ГО НЯМАТ 20-годишните...няма значение дали става дума за мъже или жени! Това привлича отсрещната страна...естествено и визията има значение...но разликата е основно в опита!....
цитирайпо-голям ... м да, размера винаги има значение :)
цитирайДобра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за трудния въпрос!
Това обсъждахме с дъщерите преди 12 години!
Наложих се и им забраних статистиката.
Вземах Роза и ваза. Вазата кристална и празна, а прекрасната Роза в нея.
На сутринта ги попитах, за да ми разтълкуват задачата.
Почнаха предложенията, но пропускаха факта, че розата е отрязана и каквито да са грижите, тя ще умре.
Посъветвах ги, да приемат мъжете до себе си, като засадени дървета, растат, но плододаването е обща грижа.
Поставих им задача, да се грижат за по две саксии и да търсят пример от животинския свят.
Двете направиха различен избор, а момчетата им, преминаха през разговор с мен.
Няма даденост, всички растем и искаме пространство, който остане в сянката, той залинява.
Дали съм бил прав, нямам представа, но сега чувам- "дядо...." от четири внучета и четирима младежи, които са доволни от работата си.
Забравете статистиката и подтиквайте човека до себе си, за да се променяте заедно, всеки в своята си област, но да имат за какво да се похвалят.
Сега е динамична системата и често ще се сменя носенето на по- голям доход, от единия или другия, но свободата е най- важна, който посегне към каишката, той ще страда, че е пренебрегван.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирайБлагодаря Ви, за трудния въпрос!
Това обсъждахме с дъщерите преди 12 години!
Наложих се и им забраних статистиката.
Вземах Роза и ваза. Вазата кристална и празна, а прекрасната Роза в нея.
На сутринта ги попитах, за да ми разтълкуват задачата.
Почнаха предложенията, но пропускаха факта, че розата е отрязана и каквито да са грижите, тя ще умре.
Посъветвах ги, да приемат мъжете до себе си, като засадени дървета, растат, но плододаването е обща грижа.
Поставих им задача, да се грижат за по две саксии и да търсят пример от животинския свят.
Двете направиха различен избор, а момчетата им, преминаха през разговор с мен.
Няма даденост, всички растем и искаме пространство, който остане в сянката, той залинява.
Дали съм бил прав, нямам представа, но сега чувам- "дядо...." от четири внучета и четирима младежи, които са доволни от работата си.
Забравете статистиката и подтиквайте човека до себе си, за да се променяте заедно, всеки в своята си област, но да имат за какво да се похвалят.
Сега е динамична системата и често ще се сменя носенето на по- голям доход, от единия или другия, но свободата е най- важна, който посегне към каишката, той ще страда, че е пренебрегван.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
тия дядовци много мъдри бре :)
цитирайnefertiti20 написа:
Съни....хора разни, характери различни...кой търси своята майка, сестра...кой своя баща, брат....не личи много...но за моя досегашен живот съм разбрала че както има успешни бракове с 20години разлика между партньорите , така има и неуспешни бракове с по 2години разлика! Всичко е индивидуално. Има мъже които са страшно младолики и са по жизнени и привлекателни от 20годишните нищо че са на 40...има и жени които са много запазени и много готини и диви...нищо че и те са на 40.....разликата е в опита! Житейския опит който имат 40-годишните ГО НЯМАТ 20-годишните...няма значение дали става дума за мъже или жени! Това привлича отсрещната страна...естествено и визията има значение...но разликата е основно в опита!....
няма значение колко е голям, важното е да има опит.
agon написа:
по-голям ... м да, размера винаги има значение :)
Всички размери имат значение.
cecka1504 - He.
според теб не е вярно.
цитирайспоред теб не е вярно.
diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за трудния въпрос!
Това обсъждахме с дъщерите преди 12 години!
Наложих се и им забраних статистиката.
Вземах Роза и ваза. Вазата кристална и празна, а прекрасната Роза в нея.
На сутринта ги попитах, за да ми разтълкуват задачата.
Почнаха предложенията, но пропускаха факта, че розата е отрязана и каквито да са грижите, тя ще умре.
Посъветвах ги, да приемат мъжете до себе си, като засадени дървета, растат, но плододаването е обща грижа.
Поставих им задача, да се грижат за по две саксии и да търсят пример от животинския свят.
Двете направиха различен избор, а момчетата им, преминаха през разговор с мен.
Няма даденост, всички растем и искаме пространство, който остане в сянката, той залинява.
Дали съм бил прав, нямам представа, но сега чувам- "дядо...." от четири внучета и четирима младежи, които са доволни от работата си.
Забравете статистиката и подтиквайте човека до себе си, за да се променяте заедно, всеки в своята си област, но да имат за какво да се похвалят.
Сега е динамична системата и често ще се сменя носенето на по- голям доход, от единия или другия, но свободата е най- важна, който посегне към каишката, той ще страда, че е пренебрегван.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
Благодаря Ви, за трудния въпрос!
Това обсъждахме с дъщерите преди 12 години!
Наложих се и им забраних статистиката.
Вземах Роза и ваза. Вазата кристална и празна, а прекрасната Роза в нея.
На сутринта ги попитах, за да ми разтълкуват задачата.
Почнаха предложенията, но пропускаха факта, че розата е отрязана и каквито да са грижите, тя ще умре.
Посъветвах ги, да приемат мъжете до себе си, като засадени дървета, растат, но плододаването е обща грижа.
Поставих им задача, да се грижат за по две саксии и да търсят пример от животинския свят.
Двете направиха различен избор, а момчетата им, преминаха през разговор с мен.
Няма даденост, всички растем и искаме пространство, който остане в сянката, той залинява.
Дали съм бил прав, нямам представа, но сега чувам- "дядо...." от четири внучета и четирима младежи, които са доволни от работата си.
Забравете статистиката и подтиквайте човека до себе си, за да се променяте заедно, всеки в своята си област, но да имат за какво да се похвалят.
Сега е динамична системата и често ще се сменя носенето на по- голям доход, от единия или другия, но свободата е най- важна, който посегне към каишката, той ще страда, че е пренебрегван.
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
Разбрах, че най- важното е Свободата.
agon написа:
тия дядовци много мъдри бре :)
имат опит.
Кой не обича агнешко?...;)
цитирайНе важно чак толкова опита... но чрез опита си по атрактивен....по търсен и харесван....няма значение от пола....особено напоследък 20 годишните както са и безмозъчни /...извинявам се не искам да обидя наистина интелигентните деца..../ естествено че един мъж на 30 ще хареса повече една жена на 35-40...която си знае цената и тежи на мястото си!....И без да обиждам...естествено че един мъж на 40 ако е по запазен ще се хареса на повечето жени...но зависи какво търси....ако търси ''еднодневка'' ще си тръгне от бара с 20годишна...ако търси сериозно нещо ще си тръгне с 40годишната.....
Пак се извинявам но поведението и на момичета и момчета на по 20 които са...е под всякаква критика...визията им на повечето и държанието им не само че не отговаря на млади и умни хора...а подражавайки на празноглавите фолкаджийки и на онези хип-хоп идиоти....приличат на изтървани от някой....цирк без да се преоблекат..клоуни!Не да имат тежест...ами за една водка и са в ръцете на всеки.....за една цигара с трева и са готови да се сбият с всеки! Всичко идва от семейството...въобще никой не може да ме убеди в противното...учителите били виновни...друг път!....Но не това е темата сега!
Така че хората които си знаят нивото и са постигнали нещо в живота си винаги са по привлекателни за всеки!
цитирайПак се извинявам но поведението и на момичета и момчета на по 20 които са...е под всякаква критика...визията им на повечето и държанието им не само че не отговаря на млади и умни хора...а подражавайки на празноглавите фолкаджийки и на онези хип-хоп идиоти....приличат на изтървани от някой....цирк без да се преоблекат..клоуни!Не да имат тежест...ами за една водка и са в ръцете на всеки.....за една цигара с трева и са готови да се сбият с всеки! Всичко идва от семейството...въобще никой не може да ме убеди в противното...учителите били виновни...друг път!....Но не това е темата сега!
Така че хората които си знаят нивото и са постигнали нещо в живота си винаги са по привлекателни за всеки!
Нека сме реалисти. Всички харесват агнешко и мъже и жени. Има само една не малка порода мъжленца, които си падат по мама, затова видят ли някоя около нейните години им затичат лигите, за късмет пък на някой дами около средната възраст :)
цитирайnefertiti20 написа:
Не важно чак толкова опита... но чрез опита си по атрактивен....по търсен и харесван....няма значение от пола....особено напоследък 20 годишните както са и безмозъчни /...извинявам се не искам да обидя наистина интелигентните деца..../ естествено че един мъж на 30 ще хареса повече една жена на 35-40...която си знае цената и тежи на мястото си!....И без да обиждам...естествено че един мъж на 40 ако е по запазен ще се хареса на повечето жени...но зависи какво търси....ако търси ''еднодневка'' ще си тръгне от бара с 20годишна...ако търси сериозно нещо ще си тръгне с 40годишната.....
Пак се извинявам но поведението и на момичета и момчета на по 20 които са...е под всякаква критика...визията им на повечето и държанието им не само че не отговаря на млади и умни хора...а подражавайки на празноглавите фолкаджийки и на онези хип-хоп идиоти....приличат на изтървани от някой....цирк без да се преоблекат..клоуни!Не да имат тежест...ами за една водка и са в ръцете на всеки.....за една цигара с трева и са готови да се сбият с всеки! Всичко идва от семейството...въобще никой не може да ме убеди в противното...учителите били виновни...друг път!....Но не това е темата сега!
Така че хората които си знаят нивото и са постигнали нещо в живота си винаги са по привлекателни за всеки!
Пак се извинявам но поведението и на момичета и момчета на по 20 които са...е под всякаква критика...визията им на повечето и държанието им не само че не отговаря на млади и умни хора...а подражавайки на празноглавите фолкаджийки и на онези хип-хоп идиоти....приличат на изтървани от някой....цирк без да се преоблекат..клоуни!Не да имат тежест...ами за една водка и са в ръцете на всеки.....за една цигара с трева и са готови да се сбият с всеки! Всичко идва от семейството...въобще никой не може да ме убеди в противното...учителите били виновни...друг път!....Но не това е темата сега!
Така че хората които си знаят нивото и са постигнали нещо в живота си винаги са по привлекателни за всеки!