Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05 13:03 - AGILE A/B Testing - революция в A/B тестовете?
Автор: geo Категория: Технологии   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 След дълъг процес на проучване и разработка днес официално представям AGILE A/B Testing - нов статистически подход за A/B и MVT тестове, водещ до значително (до 80%!) подобрение на ефективността и оттам – на възвращаемостта им.   image   Цялата методология съм описал в white paper (46 стр.), който разпространявам безплатно. Заедно с пейпъра пускам и софтуерен инструмент: AGILE A/B Testing Calculator, с който AGILE метода може да се прилага лесно и бързо.   Някои от основните предимства на AGILE подхода са:  
  • До 80% по-бързи тестове, сравнено с традиционни за индустрията подходи
  • Правила за ранно спиране както за позитивен ефект, така и при малък шанс за позитивен ефект
  • Гъвкавост в извършването на анализ и оценка на данните
  По-бързи онлайн експерименти означава по-бърз процес като цяло, включително по-бързо имплементиране на доказаните победители. Статистически издържани правила за ранно прекратяване на експеримента поради малка вероятност от засичане на подобрение от посочено минимално ниво е нова функционалност в индустрията за онлайн експериментиране. С нея експерименти с много слаби текущи резултати могат да бъдат спирани бързо, а ресурсите за провеждането и наблюдението им могат да се пренасочат към по-обещаващи тестове.   Гъвкавостта да се извършват междинни анализи на данни при постъпването им, при запазване на контрола върху толеранса за грешка е високо търсено от повечето експерти по А/Б тестове. Огромно предимство е, че статистическия метод и бизнес процеса са добре напаснати, така че не се налага да се прави компромис с едното или другото.   Взети заедно, горните предимства водят до значително подобрение на възвращаемостта на инвестицията от всякакви А/Б или мултивариативни експерименти, провеждане по AGILE подхода.   Надявам се разработката да е интересна и полезна на всички колеги, занимаващи се с оптимизация на конверсиите (CRO), оптимизация на потребителското преживяване (UX), оптимизация на целеви страници (LPO) и имейл темплейти и т.н.   Elevator pitch video: https://www.youtube.com/watch?v=K8yHaXwXW4Y   Блог постинг с по-подробно описание на AGILE подхода: http://blog.analytics-toolkit.com/2017/improved-roi-ab-testing-agile-statistical-method/




Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1862210
Постинги: 189
Коментари: 764
Гласове: 1913