Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2017 20:20 - Носталгия за Снега...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3902 Коментари: 24 Гласове:
14



 

image

image

image

image

image

image

image






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Къде ги намери всички тези цветя
26.04.2017 21:46
Бил съм във вечнозелените градове: Сочи, Сухуми и Батуми.
Има прекрасна грузинска наздравица за тях по повод
на една не особено благоверна съпруга която се изповядвала
след всяка изневяра и свещенникът всеки път и казвал
да посади дърво и грехът ще и е простен.
Много прекрасни дървета растат в тези градове. :)
И много прекрасни жени обичат цветята и вечнозелените дървета.:)
цитирай
2. rosiela - Много ти отива
27.04.2017 05:23
снимката след разцъфналите клони.
цитирай
3. krumbelosvet - Оставам с благодарност
27.04.2017 07:47
Оставам с благодарност.
цитирай
4. emi1ts - Прекрасно!
27.04.2017 09:14
Бяла феерия от пролетни цветчета!Благодаря за красотата Веси!
Хубав ден!
цитирай
5. vesever - Краси, това е храст, мисля, че му ...
27.04.2017 09:42
Краси, това е храст, мисля, че му казват "Белият гъбар".
От дувара на едни съседи виси и направо се влюбих. Взех си чесначе, сложих го в буркан, надявам се да се прихване и ще наслагам край моя дувар много, мисля целия дувар по протежението да накича, смятаj, към 30 метра, колко такива храсти ще ми трябват....
Мисля, че всяка жена обича цветята, но за изневерите, няма начин да се прости по този начин, ами по-добре да си опичат акъла ;))
цитирай
6. vesever - Роси, не се сдържах и се мушнах в тази ...
27.04.2017 09:44
Роси, не се сдържах и се мушнах в тази разкошотия. Прекрасни, меки клонки, пухкави, невероятно усещане. Днес пак ще се мушна, като ходя до магазина, минавам точно край него...
Благодаря :)
цитирай
7. hloris - Бяла пролетна магия...чудесен априлски топъл,цветен сняг-
27.04.2017 09:44
останах като омагьосана.

Какво е това невероятно чудо?!
Родендендрон ли?!
цитирай
8. vesever - Крум, и аз ти благодаря, че се отби :)
27.04.2017 09:44
Крум, и аз ти благодаря, че се отби :)
цитирай
9. vesever - Емич, благодаря ти! Останаха ми ...
27.04.2017 09:45
Емич, благодаря ти!
Останаха ми очите в него, и аз много се впечатлих, а на живо е още по-приказно, нямам търпение да си сложа и в моята градинка и да му се радвам...
цитирай
10. vesever - Тони, не знам името му, но мисля, че ...
27.04.2017 09:47
Тони, не знам името му, но мисля, че му казват неофициално Бял Гъбар.
Краси/krassko/ мисля, че може да ни каже името, той е по-наясно с ботаниката. Аз само подскачам с ентусиазъм по красотата, но нямам много знания за растенията, все още...
Обожавам чудесата, а това си е точно чудо!
Довечера ще ви покажа Бяла Магия от градинката ми - орисване за добрини!
цитирай
11. krassko - Весе, "Бял гъбар" няма.
27.04.2017 15:28
Според мен това е каскадна спирея и ако отчупиш клонче и го натопиш едва ли ще стане нещо, въпреки че понякога се получава. Племенницата ми така вкоренява клонки от кипариси, а всички специалисти казват че това е невъзможно и понякога се получава само със специални растежни стимулатори.
Но взаимоотношенията между хората и цветята, дърветата и храстите са нещо за което учените знаят, но мълчат и много трудно споделят това което знаят от опит.
Общоизвестно е, че цветята ти в стаята или на двора разпознават теб, децата, любимия и съседските деца и имат различно отношение /различни чувства/ към всеки и един в зависимост от неговото отношение към цветето. Ако някой отчупи клонка от цветето, то го разпознава дори след седмица или месец като го "види" да се приближава и изпада в "ужас" също като човек когато види че към него се приближава "мъчителят" му. На цветята правят нещо като енцефалограма като на хората и приликите докарват учените до лудост защото цветето няма глава, нито мозък, но то "вижда, чува, разбира какво му се говори на всички езици и реагира или по точно изпитва "чувства" . И това наистина са чувства доколкото и човешките чувства са поток от електромагнитни импулси.
Така че обичайте цветята за да ви обичат и те.

цитирай
12. krassko - Накарахте ме да се поразровя из декоративните храсти
27.04.2017 16:32
Този храст е някакъв стар сорт от преди 30 - 40 години според мен.
Възможно е да е Спирея японика ван Хутен.
Съседката ти вероятно не знае как да се хрижи за храста. След като прецъфти клонките се режат наполовина и той продължава да цъфти до есента. А през есента се режат на 30 - 50 см над земята. Отрязаните клонки се нарязват на 20 см за резници.
Размножава се лесно с резници през лятото след като прецъфти клонсите се нарязват на 20 см и зе засяват в сандъчета с пясък.
Или през есента по същия начин, но направо в земята край оградата на 50 см от оградата и на 30 - 50- см в редицата. За по сигурно можеш да забодеш по два резника. До пролетта ще се вкоренят.
И имай пред вид, че има над 20 вида спиреи червени, розови и бели и всичките са красиви.
Но колкото и да са красиви по добре си насади малини, или арония, френско грозде, или касис.
цитирай
13. vesever - https://zeleno.bg/bg/articles/17-byal-gabur.html
27.04.2017 16:35
Дам, явно съм объркала имената, бял гъбар било ето това. Е, по неофициално название.
Съвсем различно е от тази красавица. Намерих изображения на спирея, точно тя е, има и в розово. Значи ще направя с бели и розови спиреи дуварчето, вече го виждам :)))
Чувала съм за експерименти с растения, дори имаше теза, че пеят, но се чуват само с някакви устройства с радиовълни.
Аз също смятам, че и растенията чувстват, всяко живо същество чувства, но няма как да се изрази на разбираем за хората език...
Учените в много отношения са безпомощни, вярно е...
Имаше един такъв анекдот:
Отишли някакви учени при Бога и му казали:
- Ние можем да създадем човека, не сме по-лоши творци от Теб.
-Добре - казал им Бог. Нека да видя как ще създадете човека.
Взели пръст и понечили да създават човек, а Бог им рекъл:
- Не, не с пръстта, която аз създадох. Създайте своя собствена.

цитирай
14. to4icata111 - Голяма красота е, Веси!
27.04.2017 16:37
И аз като теб все съм "заровена", "скрита" сред дървета и храсти. Пролетта изобилства с цветове. И носи настроение. Настроение носят и твоите цветни постове. :))) Надникни във моя фб и разгледай и моите цветни прелести. :)
Поздрави, Веси!
цитирай
15. vesever - А, съседите ми са млада двойка, с ...
27.04.2017 16:39
А, съседите ми са млада двойка, с новородено бебенце, но мисля, че се справят, имат градинка и кошери, оправни хора изглеждат.
Като се пусне така да виси от дувара, е много красива тази спирея...инак не знам какви специфични грижи иска, освен да се оформя...но и така буйна е впечатляваща - точно като снегопад ми стои!
Ми, аз от едната страна /запад/ декоративни красоти, от другата страна /изток/малини...а на юг имам малко лешници...
цитирай
16. vesever - Крис, ей сега ше те "инспек...
27.04.2017 16:42
Крис, ей сега ше те "инспектирам". Малко се озорих днес с едни преводчета, но сега почивка!

Онзи ден видях магнолиите ти, разкош!
Ние наесен ще си сложим 2 - една розова и една бяла, но...докато пораснат, колкото твоите, ще има да мине време....а аз искам всичко бързо, искам го сега ;))
Поздрави, благодаря ти :)
цитирай
17. krassko - Белият габър е дърво
27.04.2017 20:04
и от него са най калоричните дърва за печката.
И не расте при вас. Расте от 500 до 1 000 м надморска височина с бук, дъб и липа.
И е дълголетник - достига до 350 г.
цитирай
18. vesever - Виждала съм го само на снимки, но не в ...
27.04.2017 20:29
Виждала съм го само на снимки, но не в цял ръст, а само оформено като жив плет, и нали съм си наумила и аз да имам жив плет...:))
А аз наумя ли си нещо, няма отказване!
Значи засега се спирам на спиреята...
цитирай
19. troia - Веси,
28.04.2017 20:25
ние на този храст му викаме "майски сняг". Красиво е и наистина напомня на преспи сняг.
Поздрави!
цитирай
20. vesever - Кати, не знаех, че го наричат така, ...
28.04.2017 21:02
Кати, не знаех, че го наричат така, виж как съм отгатнала, само по изгледа му!
<3
Благодаря ти!
цитирай
21. inel379 - Носталгията е толкова човешка...
30.04.2017 09:30
А красивата музика я допълва...
Имаме нужда от това понякога.
Душата...в блян за бели водопади се повдига...
и нови светли мигове достига!
Благодаря ти!
цитирай
22. vesever - Много силно носталгична натура съм ...
30.04.2017 10:09
Много силно носталгична натура съм винаги била
за зло или за добро, извор на емоции е моята Душа
и постоянната мечта за красота и добрини
ме води все към чудни райски висоти ;)
И аз ти благодаря, мила Инелка :)
цитирай
23. anin - Привет, Веси!
02.05.2017 18:05
И аз харесвам тези храстчета, и на теб много ти отива цвета им ;)
цитирай
24. vesever - Анич, а как бързо прецъфтяват. . . ...
02.05.2017 19:34
Анич, а как бързо прецъфтяват...
Хм, ще търся нещо по-трайно за жив плет, цяло лято да има цвят, до късна есен.....
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044146
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол