Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 06:06 - Бисквитка за неделното кафе
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3622 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

                                     Събота 12.38

    Гълъбите обикалят с полюшващата си походка и се радват на намерените трошици. Безстрашно врабче скъсява дистанцията помежду ни и ми хвърля едни такива особени погледи с любопитните си очи. В същото време следи и гълъбите и току под носа им си прибира своя дял от закуската. Настойчивостта и припряността на малкия скокльо е в лек контраст с тази нежна уравновесеност при по-големите му пернати събратя. В обедната мараня, под чадърите, рекламиращи известна марка напитки, човек се чувства приятно отпуснат. Без усилие вдишвам всепроникващият липов аромат и го оставям да премине през мен. Вкусът на кафето се смесва с него някъде във вътрешното ми "Аз" и това ме изпълва със съботно блаженство. Пасивно наблюдавам преминаващия поток от хора. Имам чувството,че една микроскопична частица от мен се рее във въздуха и отива до всеки един от тях и усмихнато го поздравява. А щуращите се наоколо гълъби ми действат някак успокояващо. Един от тях ме заинтригува с кафявите си ивици от двете страни на перата на фона на цялата му шареност. В потока от разбърканите лениви съботни мисли се прокрадва едно интимно желание да споделя тази Comfortably numb с някого, с някой близък приятел. Понеже наоколо не се мярка такъв, вдишвам още малко от липовата субстанция и се опитвам да наизустя усещането, тръпката. После ще споделя този съкровен миг в групата от приятели в социалната мрежа. Може и да ме разбере някой,знам ли? Какво да се прави – The moment’s gone, the feeling’s over – както се пее в онази стара песен.
    Понякога се чудя дали споделителността е бъбрива или бъбривостта е споделителна или нито едното от двете. Една едра капка дъжд тихо капва на клавиатурата на лаптопа, поглеждам нагоре през клоните на гостоприемната ябълка, под която съм седнал и съзирам сянката на облака, който сякаш ми се плези – „Видя ли как те накарах да избягаш!“ Ще избягам друг път, чакай само да прибера лаптопа и да им дам един „Save“ на тези задълбочени умотворения, че да не пропаднат напразно. Пък след това сам ще дойда под благодатните ти разхлаждащи капки да им се насладя подобаващо. Благодаря ти,облако!
   Благодаря ви и на вас, които стигнахте заедно с мен дотук. :)
   Да ви се услади кафенцето!

                                                           shining




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Поздрави shining!
12.06.2016 07:54
Чудесно и възхитително е умението ти откровено ,искрено да пресъздаваш твоите съзерцателни моменти!Тази радост и благодарност от малките хубави моменти,които не всеки може да забележи и почувства в пълнота,по този начин!Благодаря за очарователния и вдъхновяваш разказ!Хубав неделен ден!
цитирай
2. donchevav - Малко бъбрива споделителност и от ...
12.06.2016 08:56
Малко бъбрива споделителност и от мене:)))
Прелестен текст! Мигът е отминал, а красотата на изживяването е останала. Това е великата магия на писаното слово, а ти я владееш до съвършенство, скъпи Shining! Поздрави!
цитирай
3. milady - 6 ++++++
12.06.2016 10:09
no comment, just with comfortably numb ;)
цитирай
4. shining - 1. emi1ts
12.06.2016 10:13
Благодаря и аз!Знаеш ли,не един път са ми минавали и не чак толкова светли и лежерни мисли и емоции,но след известно колебание съм се отказвал да ги развивам и представям тук,защото и без това е пълно с негативни неща и тук, и в другите сайтове и изобщо навсякъде,така че ако човек съумее да извади нещо свое си и го сподели с приятели и това да предизвика усмивка и съпричастност-виж това ми се струва ценно,пък макар и да е с големината на една микропесъчинка. А хубавите мигове минават и заминават покрай нас и не е толкова лесно да ги хванеш и особено да ги опишеш спонтанно,защото магията на мига отминава и музата отлита и ако се опиташ да пишеш насила,ще се получи нещо непоносимо за четене.Така че благодаря ти за прелестните думи,с които изразяваш отношението си към споделеното от мен!
Приятно ми беше! :)
цитирай
5. shining - 2. donchevav
12.06.2016 10:20
Благодаря от сърце за тази оценка! Аз предложих бисквитка към кафенцето,а получих в замяна луксозни шоколадови бонбони :)))) Е,не се смятам за толкова съвършен,това тук са просто откровения между приятели,може и да ми се получават нещата и това ме радва,а освен това обожавам бъбривата споделителност.Особено в неделя сутрин и особено ако е със стойностни хора като вас-приятелите от блога.Но да,права си,хубаво е,когато успееш да сграбчиш красотата на преживяването чрез словото,защото и аз съм съгласен,че написаното остава.
Поздрави и слънчева неделя!
цитирай
6. shining - 3. milady
12.06.2016 10:23
Благодаря,наистина ще взема да пресладя с луксозните шоколадови бонбони! Аз имах впредвид от ония малки бисквитки,които предлагат заедно с кафето. :)
цитирай
7. paciencia - Много свежо, shining!
12.06.2016 13:21
Какво повече му трябва на човек! Аромат на липи, горчиво кафе, щъкащи безгрижни гълъби, облаци, капки дъжд и лаптоп, разбира се:) Чудесна импресия, умееш да улавяш прелестта на живота и да я даряваш щедро наа околните! Чудесен неделен ден ти желая!
цитирай
8. shining - 7. paciencia
12.06.2016 15:01
Благодаря ти! Интересно е,когато слушайки мнението на другите за твоята импресия,се връщаш отново там и всичко пак оживява,но този път споделено - и вече не се чувстваш сам,а сред приятели - на едно обикновено,но пълно с обикновени чудатости място.
Приятен следобяд и на теб,радвам се,че бяхме заедно!
цитирай
9. benitta - Изморена от емоции през Уикенда, но ...
12.06.2016 21:15
Изморена от емоции през Уикенда, но щастлива, сега хващам картината. Направо драсвам с графит моята особа ей там - някъде до врабеца, но малко по-близо до кафето с бисквитка :))) И какво казваш - да запаметиш мига?! Добре, че някои сме богати на сензорика, щото да знаеш кое точно е Миг, не се учи никъде (предлагам да направим школа: "Усещане за сетивност и умения за интерпретация. Преразкази по моменти." :):) )
Сериозното в случая е, че доставяш капчици радост с вкус на шоколад и облаци във форма на усмивки! Съвкупност от ценностни безценности..
Поздрави и до скоро!
цитирай
10. shining - 9. benitta
12.06.2016 22:28
Както и друг път съм казвал,след като дойдеш и ги наредиш едни такива хубави,цветисти и добри неща и ми се изпълва душата и вече ми е едно такова преситено спокойно. :)
Един от хората,за които се огледах там- сред гълъби и врабчета, беше ти,но като не те видях,реших да отнеса поне частица от мига в къщи и да се опитам да възпроизведа усещането. :)))
А бе добре ми дойде това неделно кафе с бисквитки и шоколадови бонбони.
Благодаря ти и на теб за тази радост и до скоро,разбира се! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750119
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031