Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2013 10:44 - Конспирациите, конспиративното мислене и псевдонауката
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3943 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
10 години минаха, откакто направих първите си стъпки в уеб и на този юбилей публикувах в първия ми сайт - Fenomenibg.com една статия за конспирациите, конспиративното мислене и псевдонауката, която препоръчвам всеки, интересуващ се от подобна тематика, да прочете.

В нея накратко съм описал моят път от конспиративното мислене, характерно като че ли за много хора в даден етап от живота им (а за съжаление, при някои, и за цял живот), към критичното мислене и научния подход. Превел съм и статия от Popular Mechanics, която на мен ми въздейства силно навремето и стартира промяна в светогледа ми, с надежда да го направи и за други хора с подобен проблем.

Ресурсите под статията ще помогнат и на хора, които не са се интересували от конспирации, да подобрят възприемането си на обективния свят и да оценяват по-правилно информацията, с която боравят в ежедневието си и която ги формира.

Съжалявам, че част от моя принос към българския интернет вероятно е имала негативен ефект върху хората, до които е достигнала. С тази статия и с последващите ми стъпки, които при добро стечение на обстоятелствата ще успея да осъществя, се надявам малко по малко да компенсирам щетите.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2626511
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921