Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 20:12 - Кой съм аз?
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6577 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

http://www.fenomenibg.com/modules/news/article.php?storyid=80 - искам да споделя с всички, които ми следят блога, това есе, което съм писал преди една малка вечност (2003 година!). Просто тези дни се насетих отново за него и се размислих как сега вече имам и опита, който потвърждава тогавашните ми размишления, препрочетох си го, подейства ми добре и реших, че може и на вас да ви е полезно :-)




Гласувай:
3



1. saadi - Малко зле разбрана Нютонова математика + елементи от Силният антропен принцип
12.03.2012 20:39
+ огромна доза младежки наивитет = есето на Гео :-))
Но щом успява да те зареди положително , значи си успял , ако не в писането на есета , то поне в това да зарадваш емоционално този свой така тайнствен "Аз" :-))
цитирай
2. geo - Мда
12.03.2012 20:49
Тогава наистина бях доволно наивен и по младежки възторжен, но нали така се познава, че си тийнейджър :-) Със сигурност сега бих го написал много по-хубаво, но не знам дали ми се занимава точно с това. По-скоро бих приканил хората да опитат да преживеят единството си със Вселената, заслужава си :-) (хоп - ето го тийнеджъра отново :-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2618444
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921