Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 00:12 - Предстартова треска
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4269 Коментари: 1 Гласове:
1



Тези от вас, които следят блога ми за Интернет новини вече знаят, че съм съ-организатор и лектор на едно от най-големите уеб събития - SEO конференция 2009. Преди малко приключих с презентацията си и пускането на 2 постинга за събитието.

Ще излъжа, ако кажа, че не се вълнувам. Все пак ще говоря пред 350 души, всички по един или друг начин участващи в уеб бизнеса в страната. Знам, че съм се подготвил много добре, но и много добре знам, че всяко излизане на сцена си е предизвикателство. Не знам дали някога ще изляза пред публика без да ме удари поне лека сценична треска. Множеството ми опити досега показват обратното :-)

В общи линии от тук нататък не ми остава друго, освен да си довърша организационните работи и да си стискам палци. Стискайте и вие :-)



Тагове:   SEO,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geo - :-)
12.04.2009 21:26
Може и да я сменя някой ден. Иначе писах в inet.blog.bg за това как мина конференцията, с клипчета и пр.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2627447
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921