Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2008 23:28 - Днес беше голям ден
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7798 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2008 23:28


image Както някои от вас вече прочетоха в блога за интернет новини, днес беше официалното стартиране на сайта Izgodnobg.com. В момента съм доста изтощен от цялата гюрюлтия около старта, но като цяло съм доволен и денят мина под знака на положителните емоции. Получих силно позитивни отзиви от всички познати, на които изпратих линк към Izgodnobg.com днес. Повечето бяха по ICQ и Skype, а Огин ме спомена в блога си.

Когато започнах да правя сайта не предполагах с какви проблеми и спънки ще се сблъскам. Казусите бяха колкото интересни и предизвикателни, толкова и изнервящи до крайност, на моменти. Смятам обаче, че си струваше усилието. Доволен съм от крайния резултат, въпреки че вече имам планирана работа по сайта от всякакъв характер за близо 3 месеца напред :-)

Очаквайте последващи включвания на тема Izgodnobg.com в блога на сайта, за където съм подготвил няколко, надявам се, интересни теми.


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



1. анонимен - Че зема да влезна и тогава лошооооо...
26.11.2008 00:10
Ще те скъсам от критика... :-D

Честито, man!
цитирай
2. geo - Мерси :-)
26.11.2008 12:20
dvd, непременно!

zlika - давай давай, не се стискай ;-)
цитирай
3. анонимен - Поздравеления:)
29.11.2008 18:38
Поздравления, Гео. Сайтът ти е супер. Досега разглеждах различните категории и се впуснах и да си пазарувам:) Добър момент е да стартираш преди Коледа. Успех!
Нели
цитирай
4. анонимен - Честито
08.12.2008 16:02
Много добро начинание - и се надявам реализацията да е добра. До момента аз знам само една подобна услуга в България, но смятам че бързо ще я задминеш. Поздравявам те Само напред!

Надя
цитирай
5. geo - Благодаря
08.12.2008 17:26
ви Нели, Надя :-) Услугите са 6-7, но смятам, че имам предимство и Izgodnobg.com може да свърши по-добра работа на хората.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619760
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921