Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2008 13:21 - И на вас приятен ден, господине!
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5465 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Последното нещо, което очаквате да чуете от минаващия контрольор в автобуса, нали?

За първи път от много време насам в автобуса, в който се возих мина контрола. И на всеки човек, на който проверяваше билета или картата казваше - "Приятен ден ви пожелавам", "Пожелавам ви приятен ден", "Приятен ден господине"...

Беше възрастен човек, около 55, но беше в син костюм и наметната върху него задължителната жилетка. И беше сам, за разлика от хайките от по 3-ма контрольори, с които съм свикнал. Явно не е могъл да се сработи с останалите си колеги...

Сигурен съм, че дори и най-наглите пътници, които се качват без билет само за да спорят с контрольорите като се появят, биха си платили глобата.

Човека заслужава награда и трябва да служи за пример на колегите си - копои.


Тагове:   ден,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Звучи невероятно:)
21.09.2008 21:08
Бих се качила за да видя и чуя това. Последните ми желания да ползвам градски транспорт се увенчаха със скандал, рев на детето и груби контроли, при все, че съм редовен пътник. Как ли? - докато се наместя с детето и продупча билетчето, сякаш следена изкачат злобни и амбициозни мъже - лишени от разбиране, толерантност и елемемнтарен подход за изслушване и разговор. Край - карам си колата, няма да ставам душевно кошче за комплексари. Та, това не го вярвам или една птичка....., не ме устройва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619991
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921