Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 12:54 - Биг Брадърски тревоги
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7773 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди малко повече от 2 години, със стартирането на първия Биг Брадър у нас се захванах да правя http://bigbrother.start.bg. После съответната тема за ББ2, откъдето нататък вече целият екип на Start.bg дефакто прави страницата, с много малко включвания от моя страна. Въпреки това отдолу все още седи моят ник, кореспонденцията идва в моя email и да ви кажа въобще нямам против, тъй като по време на шоуто получавам някои доста интересни писма. По едно време бях почнал да правя архив с най-забавните, но скоро се отказах. Твърде много бяха.

Онзи ден получих поредното писмо, автора на което смята, че съм човек от екипа на Big Brother България. Е не съм. Писмото обаче ми хареса, защото дава поводи за размисъл. Ето го и него*:

"Не зная чия беше гениалната идея да вкарате Здравко в къщата, но това си е ваша работа. Може би го правите, защото е първият победител в “Биг брадър”. Обаче влизането и на Христина вътре вече е прекалено. Ако в случая няма някакви “нерегламентирани връзки” с Биги, значи тези двамата майсторски са ви преметнали.
 
Първо: Здравко не е никакъв ВИП. Може да е най-известният селянин в България, но не е ВИП и вие го знаете много добре.

Второ: по този начин сваляте нивото на играта и я принизявате (поне това издание) до едно абсолютно селско равнище. Интересно ми е как ли се чувства един Азис например. Бих казал, че направо разваляте формата на предаването.

И трето: направо е абсурдно звездите (каквито и които и да са те) да стоят в периферията, а в центъра на вниманието да бъдат тези двамката (и то в една немалка част от времето на предаването) и бебето (горкото), на което другите от учтивост се радват и лигавят.

Не си струва да проваляте толкова много работа с недомислени решения. Макар че за това издание като че ли вече е малко късно.


Д. Стоилов


P.S. Аз и моите близки, както и част от приятелите ми, които гледат това шоу, са възмутени от подобно развитие на нещата. В случая става дума за около десет души. А колко ли хиляди по десет мислят като мен!…"

* писмото е публикувано с разрешението на автора му.

Изкушението да направя коментар е твърде голямо. Биг Брадър е чудесен пример за това как с достатъчно добро познаване на психологията може да се увлекат хора с абсолютно разнообразни интереси, професии, коефициенти на интелигентност и пр. В конкретния случай Вип Брадър прокарва чрез Здравко идеята, че който влезе в Биг Брадър става автоматично VIP (Very Important Person), което не е толкова далеч от истината, ако се вземат предвид статистиките за гледаемостта на шоуто.

Това радва "обикновените" хора и дразни адски "средната и висша класа", ако разбирате какво имам предвид. В резултат - и двете групи сядат пред екраните в определеното време еди-колко-си часа вечерта, а НТВ си продава рекламното време скъпо и прескъпо. И това е само един пример за козовете на това риалити шоу. Браво на продуцентите на Биг Брадър, свършили са си работата за поредно издание.



Гласувай:
0



1. viovioi - трябва да има и зрелище, така е....
04.04.2007 13:38
това са крайни мнения, не е необходимо да се драматизира и анализира толкова. Всичко е просто и ясно: комерсиално шоу.Който иска гледа, който не пише книги и ходи на културни мероприятия като:опера,театър,балет и др.Въпрос на разбиранеи, светоусещане и ценности.
цитирай
2. monnio - брях
04.04.2007 13:44
аз пък се чудя кой ги гледа тия предавания
цитирай
3. viovioi - ами monnio аз например
04.04.2007 14:03
интересно ми е, как Венета Райкова яде,пие, чеше се по носа и т.н.Как Десислава си тръти задника..
цитирай
4. mitko7691 - Наистина е така. Преди година те...
04.04.2007 14:05
Наистина е така.Преди година течеше една реклама на фирмата ни по местното радио .Не знам кой я бе правил,но направо ме бе срам като я слушах.Когато казах на шефа да я разкара за да не се излагаме,той ми отвърна,че на мен може и да не се харесва,но хората много се радвали като я слушат.Освен това и такива като мене я запомнят, макар и с обратен знак.А какво повече може да искаш от една реклама освен да влезне в главите на хората.
цитирай
5. ssstto - 2 monnio
04.04.2007 14:25
"аз пък се чудя кой ги гледа тия предавания"-не и аз,подадох оставка като зрител на випбрадър и от старт.бг,чунким на някой му дреме
цитирай
6. candysays - Е, аз го гледам ;)
11.04.2007 15:20
(сега дано не завалят камъни по бедната ми главица ;))
Гледам го- първо, от съпричастност към майка ми, която й се гледа това вечер след работа, със салатка и питие на масата, за да й правя компания, и да си обсъждаме заедно, иначе й е самотно... И второ- гледам го, защото по някакви причини, знайни и незнайни, и на мен ми е интересно, въпрки че съм "интеуигент" ;) Забавно ми е, започвам да ги харесвам хората вътре, дори и да не съм ги харесвала преди това. И те са хора, в крайна сметка, симпатични са ми всичките почти :) Какво толкова се делят всички на "селяни" и "неселяни" никога не ми е било съвсем ясно... Всички сме хора в крайна сметка :)

П.С. И да, geo, прав си- продуцентите на Биг Брадър са си свършили работата за пореден път добре....

Поздрави.
цитирай
7. dusha - ....
13.04.2007 17:33
Много хора го гледат!!! Но не мисля, че беше много правилно Здравко да влезе за втори път..
цитирай
8. miacarra - няма лоша реклама
30.06.2007 14:23
май чичко Котлър беше казал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2620078
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921