Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2006 18:04 - И вирусите имат чувства :)
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4104 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сигурен съм, че не сте го подозирали, но е факт. И като виртуални създания, те изразяват тези чувства по виртуален начин. Ето го и доказателството:

image

 Всичко хубаво, само не мога да си обясня защо точно на мен са се нахвърлили тези разгонени вируски... Кода ми е на фортран, функциите от времето на Паскал, нямам класове, нито опашки, за рекурсия - да не говорим...



Гласувай:
0



1. dinka - :)
17.05.2006 19:44
Ami prolet e! Dori i nesavarshenite neshta imat nujda ot LUBOFFFFFF :))))
цитирай
2. estrella - ooooo:(
17.05.2006 21:47
А аз си мислех, че имам таен обожател, който ми праща всеки ден писма, в които ме моли да бъда неговата Валентинка и да ме пита дали ще се видим довечера:((((

:D:D:D:D:D:D:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619900
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921