Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2006 14:31 - За църквата и извращенията
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3443 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Повод: кликай тук

Сверка на часовниците: хората, които трябва да работят за духовно издигане и против престъпността и насилието срещу други хора са престъпници и насилници и явно се водят предимно от най-низшите си инстинкти (нищо против секса, но по този начин ли???). Също като в България, макар и в по-друга сфера. Нека да не се жалваме, че само при нас, видиш ли, всичко е с главата надолу.

А дали да продължаваме да ходим на църква и да спазваме нищо не значещи ритуали, за които да плащаме сума ти пари - преценете сами.



Гласувай:
0



1. don - Ел Комисар
18.04.2006 15:17
Както казва великия Сан Антонио - жените се лепят по мъже, които не настоявят, така както сифилиса по духовниците.
Алелуя!
цитирай
2. nayka - да кажа нещичко
18.04.2006 16:17
В няколко аспекта се задълба мисълта ми след прочита. Послесния...жените искат да избират мъжа, а не да се съгласяват, цял живот се съгласяват с физически силния пол!
За църквата, съгласна, изгодно прикритие за почитатели на млада заблудена плът. Възмутена? Да! Какво повече да кажа, трябват мерки за контрол непрекъснат. И у нас не е невъзможно, но не се прави въпрос от това. То децата и по градинките си го правят за разнообразие. Грозно? Да. Невъзможно? Глупости.
Най-ми блесна една друга мисъл, която може би е по-актуална в тази статия. В Америка е много изгодно и модерно да съдиш някого за пари. Това са добри доходи без много зор. И след като се получава, защо да не го правят. Църквата има пари, мен ли да съдят, нямам толкова. И Майкъл Джексън има. Друг е въпроса, че според мен Майкъл си е виновен. Дали обаче е платил на истинските потърпевши или на самозванци, това е друг въпрос. И за църквите е вярно, много свещеници се прикриват зад расото. Дали обаче тези дела са само от потърпевши или не? Едно съм доволна. Ако не бяха ги осъдили извращенията щяха да продължат! Както правим в България. Никога няма виновни. Затова не ми се живее. Поне докато съм българка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2620013
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921