Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2006 15:14 - Роден под щастлива звезда?
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6101 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сам за себе си не бих казал тези думи, нито смятам, че съм кой знае колко облагодетелстван от съдбата или нещо такова. Но днес ми го казаха. Каза ми го човек, който ме познава доста добре от сравнително дълго време. Повод? Нямаше. Нищо особено. И все пак... Почувствах се малко кофти. Защо? Заради гадните предразсъдъци - че да ти е добре и да си по-добре от околните е неправилно, конщунство и какво ли още не.

Въпреки че от много време се боря с това нещо, насадено в мен кой знае кога, то все пак ми въздейства. Старая се когато видя някой, който (изглежда) по-успял да се радвам за него, а не да му завиждам. Както и когато постинга някакъв успех да му се радвам спокойно, а не мислейки си за завистта на другите. Понякога успявам, понякога - не. А в моменти като този разбирам, че почти не съм мръднал в това отношение...

Тъпо погрешно разбрано соц. мислене...



Гласувай:
0



1. анонимен - Всеки си носи кръста!
11.04.2006 15:24
Въпроса е дали ще се гордееш с този товар.
А и да си роден под щастлива звезда не значи обезателно "лъкър" в "лошия смисъл на думата". :)
цитирай
2. dinka - Това за кръста е от мен...
11.04.2006 15:25
Но понеже съм родена глупава, а в последствие се изрусих - става ясно къде ми е главата!
цитирай
3. geo - Това за кръста изглежда
11.04.2006 16:01
не е пристигнало... Sorry за което, знаем за бъга и скоро ще бъде отстранен.
цитирай
4. dinka - Biah napisala...
11.04.2006 18:13
Che vseki si nosi krasta.
Vaprosa e dali se gordeesh s tejestta mu!
A inache - vsichki sme rodeni pod shtastliva zvezda.
Pitai Starlight :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619787
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921