Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2006 13:53 - На Азис
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4420 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Има няколко положителни страни на социалното явление „Азис”, които ме карат да го обичам по един особен, дори леко извратен начин.             Азис, на първо място, е един онеправдан човек, служещ на управляващите в България. Старият римски принцип „На народа дай хляб и зрелища” важи с пълна сила и днес. Азис без никакво съмнение представлява първокачествено зрелище за народа. На държавата й остава единствено да мисли за осигуряването на хляба и целия български народ ще блаженства. А горкия певец дори не получава полагащото му се от държавата възнаграждение. За едното „Мерси” работи човека, за звука от ръкоплясканията. Готов е на всичко, за да е доволна тълпата. Как да не го обичаш, Азис, фабриката за зрелища?             Азис обаче не спира дотук. Той осигурява и хляба на 300 души – журналисти и редактори на вестници с жълтеникъв отенък и на поне още толкова техни колеги от телевизионно пространство. Представете си само за момент новините без последните клюки за Азис – убийства, катастрофи, природни катаклизми. Скука! Но щом се заговори за поредната концертна изява на Азис, за последния му горещ клип или за любовните афери на знойния певец, жадното за зрелища българско население зяпва в захлас. А тиражите вървят ли вървят, ефирните минути текат, текат... Как да не го обичаш, Азис, машината за пари?             Бидейки навсякъде около нас, един човек се е превърнал в светъл пример за народните маси. Той наднича от вестникарските будки, той запълва телевизионните екрани а неговия глас се носи из ефира без спир. Това е Азис – идеалът на народа. Започнал е живота си в затвора, а в момента всеки, който се опитва да спечели някаква популярност се умилква около неговата особа. Имайки предвид и етническия му произход това негово постижение придобива още по-фантастични измерения, прекрайчвайки езикови, социални и етнически бариери. Със своя пример Азис дава надежда на малки и големи, на стари и млади, на българи, на турци и на цигани, че могат да постигнат нещо въпреки живота си. Как да не го обичаш, Азис, светлият пример?             Не може да не се отбележи и научния принос на въпросния певец. Подлагайки се на високорискови експерименти с последните научни достижения в областта на обработката на силикона и човешките мастни тъкани, Азис подпомогна изследването на реакцията на организма на успелите личности към тези най-нови технологии. Сега вече могат да го последват 240 парламентарни субекта, без да се страхуваме, че ще загубим или увредим елита на нацията. Как да не го обичаш, Азис, смелият експериментатор?                Как да не го обичаш, Азис? Не можеш. И аз не издържах. Влюбих се дори, лудо, безпаметно. Азис със своята служба като некоронован министър на зрелищата и със своя принос за осигуряването хляба на населението, трябва да бъде клониран. Това ще реши почти всички проблеми на нашата изстрадала държава. С едно клониране – три удара. Едновременно ще бъдат осигурени зрелищата, хляба и светлия пример на българския народ. Три в едно. Но не е нескафе. Това е Азис. Обичам го.


P.S. Моля при разглеждането на горното произведение да вземе предвид, че е писано между 1 и 2 часа през нощта (поредната от няколко месеца насам, в който спя 5-6 часа) при наличие и силно въздействие на изкуствено създадено виртуално Аз със следните работни характеристики:

- тъпо, та вдлъбнато.
- типична балканска чалга натура.
- вероятни гей наклонности, но непотвърдени.

P.P.S. По същото време реалното ми Аз имаше задача да напише есе на тема "Защо обичам/не обичам Азис?", при това за същия ден в 9 и 40 сутринта. Реалното ми Аз нямаше почти никакви познания за въпросния Азис, освен няколко статии, прочетени в онлайн издания и чуването на няколко песни на същия. Като така, туй аз нямаше никакъв шанс нито да обича, нито да мрази Азис, което от своя страна довете до създаването на описаното в P.S. виртуално аз.

Наздраве!


Тагове:   Азис,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geo - Специални благодарности
10.03.2006 13:57
на винаги отзивчивата (дори и в тези часове на нощта) моя приятелка, която ме светна по някои въпроси за личността на Азис, които ми помогнаха, за да напиша този текст.
цитирай
2. daniel - Олеле..
10.03.2006 15:27
Любовта не прощава! .. Леле Гео.. май те е пробол на азис купидона :-) внимавай да не те бодне и Азис :-)))))))
цитирай
3. geo - Е, не мисля
10.03.2006 16:38
че съществува такава опасност за реалното ми Аз :-) Виртуалния ми Аз описан по-горе вече не съществува, така че спокойно ;-)))
цитирай
4. fiter - chetah go towa,
14.03.2006 18:51
..i za men Azis e vsichko!!-:))
Geo, obikni go oshte be-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619758
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921