Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2006 23:53 - Имам си негър на екрана...
Автор: geo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3440 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
благодарение на АБВ...

image

Та както се сещате, като парен локомотив от БДЖ се задава въпросът - кой по дяволите мисли рекламите на НетИнфо? Какво ще прави този негър на екрана на БГ потребителя?

Нищо лошо към негрите, но в БГ негър се вижда веднъж на месеца... По какъв начин това ми е познато, по какъв начин ме прави да се чувствам приобщен към хората, ползващи АБВ ICQ (излиза, че са негри от тази реклама...), не знам. 

Как този негър ще ме привлече да кликна на рекламата... за мен остава топ секрет... и един дразнител повече на екрана...


Тагове:   негър,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sugarfree - eee ama puk i ti....
24.02.2006 07:25
nali ICQ = I seek you. trebva da se znaeme s orata ot celiq golem svet...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: geo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2619847
Постинги: 190
Коментари: 768
Гласове: 1921