Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 06:00 - Кева Апостолова: Стихове
Автор: knigolubie Категория: Изкуство   
Прочетен: 4388 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 



ИЗ ЦИКЪЛА „ РАЗОПАКОВАМ ВОДАТА”


ОТ НОВАТА КНИГА НА К. АПОСТОЛОВА „ЕМБРИОНИ В СЛЪНЦЕТО”






***
Бог разопакова деня
като подарък за себе си.
А за мен?


***
Преминатите пътища
като шевове на череп.
Водата ме улавя накриво.

***
Животът е
из между другото.


***
Живот и смърт.
Аз съм една
не искам да съм две.

***
Живея през ден
за дълголетие.

***
Смъртта идва
в съучастничество с живота.

***
Смъртта идва
като кулминация на живота.

***
Смъртта – тази рязка промяна.
Върнете се в крилата си,
гълъби, пчели, самолети, времена.

***
Смъртта:
океанът изпорита книгите си.

***
Смъртта е навик:
изкачва вътрешните си планини от
памтивека
до следващите
памтивека.

***
Болестите
ни препоръчват на смъртта.
Тя не винаги ни харесва за себе си.
(Кога ще съм хубава?)

***
С дребните кражби
на сто-двеста спомена
към бъдното никога,
никога вече...


***
Разопаковам морето,
разопаковам...
Ще намеря ли?




Гласувай:
2



1. sofiya - Оригинално, но маниерно...уви
08.04.2013 14:33
Оригинален стих, но идеите не ме кефят, непреживяни са или ако са преживяни перото е срлабо. За Смъртта с главно "с" трябва да се пише доста внтимателно и не "романтично". Тя е като жена с откъснат език - по-добре да я затворим в килера. Загатвайте я, но не я натрапвайте; не пишете за нея с плам дори и когато сте на 20, защото в онкоболниците е пълно с 20-годишни девици, които вдишват Смъртта ежеминутно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigolubie
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012306
Постинги: 1510
Коментари: 722
Гласове: 4263
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031